tatlibebegim_ Efbees bi kere bende görmüştüm yeşil tırtıl gibiydi marulun bide brokolinin içinden gelmişti o gün bugündür yıkayıp koyuyorum
Efbees burshka o gazla tüm dolabı temizledim kızlar marulu Dalan attım sildim tertemiz oldu derken bitane daha çıktı meydana 😢😢😢😢
babyandmomy__ Efbees ben tüm yeşillik ve marulları yıkıyorum kurutuyorum keten beze sarıp kutulara koyuyorum Hem düzenli duruyor hem de bir iki hafta hiç bozulmadan kullanıyorum kolaylık da oluyor haftalık pazar alışverişini yaptığım gün yapıyorum bunu
dilaradoyan Efbees tam tersi yeşillikleri yıkayıp iyice kurutup bir kabın içine koyunca ben kağıt havluya sarıyorum, çok daha uzun süre dayanıyor