Girlmama yeni yasadan haberim var özeller çok fazla sezaryene yönlendiriyor bayram tatili olacak gel sezaryene doktor izne çıkacak gel sezaryene sırf 3 kuruş daha fazla kazanmak için bu böyleydi. İlk doğumumda da bebeğim tehlikeye girdiği için acil sezaryene alındım bu gibi durumlarda tabiki destekliyorum ama keyfi sezaryen durumları da çok oluyor. Doktorların bir çoğu devlette olsa sezaryenden sonra yine sezaryen yapmak istiyor ben sezaryenden sonra çok zorluk çektiğim için şuan önceliğim vajinal doğum tehlikeli bir durum yaşanırsa o zaman tabiki yine sezaryen olacağım