Ben uykudayken yakalandım baya sallandı yatak dolapların kapısı açılıp kapandı evde yalnızdım birde dışarda herkes bağırıyordu o panikle balkona çıktım doğuma da az kaldı kimseye ulaşamadım kedim de korktu bebiş asla durmadı devamlk karnımda hareket etti tedirgin oldu sanırım şuan kaynanamdayım eşyaları toplayıp doğuma kadar burda kalacağız beni daha tek bırakmıyorlar haklı olarak rabbim beterinden korusun 🥺