Kızlar ben sancı diyemiyorum çünkü canımı acıtacak kadar bir şey hissetmiyorum. Çok ince sızlıyor sadece kasılmalarda. Bunların doğum kasılması olduğunu nasıl anlayabilirim? Dün nişanım geldi, dünden beri egzersiz yapıyorum, ahududu yaprağı çayı içiyorum. Belimde yerleşik bir ağrı yok, kasıklarım ve alt karnımda genelde ince sızıyla başlayan kasılmalar oluyor. Fakat bebek hala yukarda bence çünkü kaburgalarım ağrıyo