Beyzaaaa57 5+6 haftada kalp atışını duydum ama derinden geliyordu şuanda 6+2 haftadayız haftaya pazartesi gidicem doktora umarım daha net duyarım 🥰 şuanlık mide bulantısı başladı bide bel ağrısı
yagmurx Ruruu 6+4 üm sat göre 8 mart ama geç döllenme dedi doktor bebek bile gözükmedi dün gittiğimde ayın 2 sinde gidicem bakalım
Ruruu Azizer insallah saglikla gorursunuz ☺️ yok daha gitmedim cunku dusunup cok stres yapiyorum 7-8 haftalik olsun oyle insallah hem bebegi goruruz hem kalbini duyariz insallah diye bekleyeyim dedim 🥹
Yagmurkya Ruruu bende sizin gibi dsunuyru son adet tarihim 8 mart bir iki hafta sonra gideyim kap atışı vs duyyayim .. siskinjk çok fazla kaşık ağrısı bel çok hafif bulantı var ama çok şükür kusma yok böyle devam eder inşaallah ilk gebeligimde 7 ay kusmustum
Ruruu Meri3220 ayni seyler bende de var ama midem sizinki kadar degil cok sukur Allah kolaylikla almayi nasib etsin aminn ☺️
Ruruu Yagmurkya erkek bebek hamileligi daha kolay gecermis diye duydum. Benim de hafif bulantlarim oluyor midem eskisi gibi degil yani istahim da eskisi gibi degil. Hele tatli hic canim cekmiyor tatliyi cok severdim su an zorla yiyorum 😅