Mucizemm_78 11+6da ikili tarama testi yaparken cinsiyet tahmini yaptı kıza benziyor dedi sizce doğru çıkar mı bu haftalardaki doktor tahmini doğru çıkar mı sizce?
Berceste1 Mucizemm_78 ilk gebeliğimde 11 haftalıkken doktor erkeğe benziyor ama kesin değil demişti doğru çıkmıştı Şimdi ikinci gebeliğim 18 haftalık olduk cinsiyeti bilmiyoruz hala göstermiyor 🥲