Merhaba arkadaşlar. Birkaç gündür dayanılmaz baş ağrım var. Kafamın yanları tepesi göz yuvalarım zonkluyor. Parol fayda etmiyor. Tansiyonum normalde düşüktür 9-6 çıkar hep, 11-8 çıkıyor. Normal gibi görünse de bana göre yükselmiş sayılır aslında. Ayrıca mide bulantısı ve bazen günde 1i geçmeyecek şekilde kusma da var. Doktor kontrolüm cuma günü ama önden bunları yaşayan var mı sizlere sormak istedim.