birdilektut15 kız yok yok olmaz sen beni görsen oo birazcık sanırım akışına bırakmamız gerekiyor sen yüreğini ferah tut kimse için moralini bozma kendini üzme ama her an bir şey olacak korkusunu bırakmaya çalış inan olacağın önüne geçemeyiz ve hep güzel düşünelim güzle olsun inşallah 🥰