Bsyt Kızlar selam 21 Nisan beta değerim 423 bugün tekrar baktırdım 1190 sizce artış normal mi yüksek mi anlayamadım
mmeloss Benimde 21 nisanda 463,7 bu gün yani 24 nisan 1192 çıktı. Son adet tarihim 22 mart. Normal midir kızlar sizce bilgilerinize talibim💗
NovaVina_ mmeloss gayet normal canım 🥹 19 martta benim sat. Aynı seninle haftamız. Benimde beta 496’dan 1107’ye cikti.
mmeloss NovaVina_ bana pazartesi tekrar kan verelim salı için randevu oluşturalım dedi doktor bey, sizin durum nedir doktora gittiniz mi🥰