Aysenur_0046 ben 23 haftalığım çok kötü olduğum zamanlar bu yönteme deniyorum asla zararı yok bende olmadı çevremde hamile olanlar da kullandı doğum yaptılar olmadı sizde gönül rahatlığıyla kullanın . Dün gece yemeğin üstüne hemen uyuduğum için çok kötü oldum midem deli gibi yanıyordu su içtim süt içtim fayda etmedi doktorumun yazdığı şurubu içtim biraz rahatladı uyudum , uykudan yine mide yanmasıyla uyandım evin içinde ağlıyordum resmen çayır çayır yanıyordu gerçekten . Şrup kullandığımdan beri unutmuştum aklıma bi anda geldi yaptım ay o kadar rahatladım ki . Bir bardağa 1 tatlı kaşığı karbonat döktüm karbonatlı üzeri geçecek kadar az bir su . Sonra karıştırdım 2 yudum da içtim eğer sen kötü olursan az az da içebilirsin . Sonra evin içinde gezdim 10 dk . Afedersiniz içtikten sonra geyiriyorsunuz ve ondan sonra çok rahatlıyorsunuz. Bende rahatladım mis
Gibi uydum hala mide yanması yok sizde deneyin isterseniz . Denedikten sonra yazarsanız çok sevinirim inşallah faydasını görürsün ❤️