Arkadaşlar bugün çatı muayenesi oldum 37+0da. Öncelikle korkanlar için söyleyim asla korkulacak bişey değil sadece hafif ağrısı oluyor. Şimdi gelelim asıl konuya🥹
Bebiş 3500 kilo çıktı bugün ve doktor muayeneden sonra haftasını tamamlar yüksek ihtimalle dedi. Ben 4 kiloyu geçerse normal denemek istemiyorum açıkçası korkuyorum da. Ve çatı muayenesinden sonra normal doğuma şu anlık uygun olmadığımı söyledi. İki doğum şeklinden de korkmuyorum ben bebeğe bıraktım nasıl gelmek isterse gelsin ama bu haftalarda bu kiloda olup da normal doğuran var mı?