babymomdad_ Kızlar merhaba ben bebeğimin haraketlerini 18. haftadan beri düzenli hissediyorum bugün 24. haftadayız ancak dokunsam da tepki vermiyor iki gündür çikolata yiyorum ona da aynı şekilde sizce doktora gitmeli miyim
58ee babymomdad_ tabiki bi acile gidin ama yorulduysanız veya stres yaptıysanız da oluyor 26 . Haftamda 1 gün hissetmedim sabahtan akşama kadar cenazemız vardı kımseyi de telaşlandırmak istemedim acile gittim iyiydi bebek yine de görünün içiniz rahat etsin