rmysayldrm 21 haftalık hamileyim karnımın alt kısmı ağrıyor kasıklarımda çok yoğun ağrı hissediyorum bacaklarıma kadar iniyor bu ağrı böyle bir şikayeti olan var mı? Sabahları da ara ara ishal oluyorum doktor normal dedi ama bu kadar ağrı hissetmem normal mi?
Ceydaaas1 rmysayldrm bende 26 haftaligim böyle adet olucakmis gibi ağrı bagrsaklarn çok çalışması var kan ilaclarndan mi oluyor acaba diye düşünüyorum
Bebito-ve-annesi rmysayldrm benim de bel kasıklarım karın ağrım hepsi var doktoruma randevu aldım perşembe gideceğim bebeğimin hareketlerini de agrıdan hissetmiyorum
mehtapdnz Benimde 21 haftadayim dün sag kasik, bacak agrim oldu magnezyum kullandigim halde herhalde bebek büyüyor ya da adet zamanı
rmysayldrm @mehtapdnz Olabilir belki de bebek büyüdüğü için ağrı yapmış olabilir ishal yaşadınız mı ben ara ara yaşıyorum
rmysayldrm @Ceydaaas1 Aynen tam olarak öyle sanki adet ağrısı yaşıyormuşsun hissi oluyor hastaneye gittik idrar yolu enfeksiyonu dedi bunun için bir toz verdi o da zaten tek kullanımlık onu içtim ama umarım faydası olur