burshka Kızlar acil yardim dün akşam afedersiniz ic camasirimda şeffaf jolemsi kıvamda akıntı vardı normal akıntı değil bence çünkü ilk defa böylesini gördüm bide 37+4 haftalik gebeyim sizce ne bilen varsa yardımcı olabilir mi ona göre tedbir alayim
aylinpalaa burshka evet büyük ihtimalle nişanınız gelmiş ama bu demek değil ki bugün yarın doğuracaksınız😊
Gamzeligamzeee burshka evet hafif kanlı jöle gibi akıntı şeklinde oluyor burdaki gebelik okulunda nişan geldikten 1 hafta sonra doğum başlar demişti dediği gibi oldu 1 hafta sonra doğum yaptım
Zeydin burshka muhtemelen nişanınız geldi. Bir kaç güne inşallah bebeğinizi sağlıkla kucaginiza alırsınız 🤲🏻