Tomrisinizi ben büyük ölçekle içtiğimde ishal oluyorum büyük ölçeğin yarısını kullandığımda da o gün gidemiyorum hamileliğinden önce metabolizmam çok hızlıydı hamilelikte aşırı kabızlık çektim
İlacın dozunu bir türlü ayarlayamadım nasıl kullandığınızı bana detaylı anlatırsanız çok sevinirim ☺️