Denizeser
Kızlar 37.haftamdayim son bi aydir aşırı şekilde kaşıntım oluyor vücudumda ilk gobegimdeki çatlaklar kasiniyordu kasidikca ilerledi bacaklarıma basenlerime diz kapaklarima ve arkalarıma yayıldı kasidikca böcek sokmuş gibi kabarcıklar çıkıyor sonrasında çatlak oluyor çok kasiyinca yara oluyor kabuk oluyor herkez in tavsiyesini uyguladım bepanthol krem bebek yağı zeytinyağı vazelin ama fayda etmiyor kasintiyi almiyor biraz kabarikligi geçiyor ama izi aynı napabilirim yardım edin tavsiyeleriniz neler doğumdan sonra geçer diyorlar ama izi kalır mı?