Miraw Kızlar sabahtan beri vajinada ve alt karın bölgemde baskı hissediyorum 21+2 olduk normal mi bu durumu yaşayan varmı yürüyünce falan hissediyorum bebek aşağıda
Nrnn Miraw bende öyleydim tekmelerin bile çok aşağıda hissediyordum bebeğin pozisyonundan dolayi olduğunu söyledi doktorum 25 hafta oldum yavaş yavaş o baskı azaldı
tansugl37 Miraw kaslarımız gergin olduğu içindir bence doktorum ötle demişti bana kasıklarda baskı hissettiğimde
tansugl37 Miraw doğum 10 gündür 2 cm açılmayla bekliyoruz ama sancım gelmiyor nişan falan da geldi ama tık yok. Dağ bayır yürüdüm. Herşeyi yaptım 1 hafta daha gelmezse suni sancı ile başlatılacak doğum umarım gerek kalmaz