Yagmurnlog- ya hiç sorma 26 dayım ben de 15 kilo aldım. Aslında çok çabuk kilo almazdım ama bu dönemde metabolizmam yavaşladı belkide. Çalıştığımdan dolayı çokta hareket edemiyorum. Ama sana şöyle bir şey söyleyebilirim. Doğum kiloları çok rahat bir şekilde verilebiliyor. Çünkü vücut eski haline dönmek istiyor. En çok süt yapan şey sudur zaten. O yüzden doğumdan sonra yememize dikkat edip birazda hareket ediyoruz. 3-4 ayda toparlanırız,toparlanırım diye düşünüyorum. En azından rahat hareket edebiliriz. Çünkü bu kilolar benim hareket etmemi çok kısıtlıyor,senin de öyledir diye düşünüyorum. Bu bir süreç ve vücıdumuz değişiyor bu yaklaşımda olsan daha iyi olur