Kızlar aslında gebelik düşünmüyorduk ama şüpheli bir durum olduysa diye de endişelenmedim değil. Dün regl günümdü hiç de gününü şaşmazken bugün hala olamadım. Son 1 haftadır da influenzayım sayısız antibiyotik içtim 3-4 kere röntgene girdim acaba ondan dolayı mı gecikti diye de düşünüyorum. Dün erken testlerden yaptım hafif silik çizgi var gibiydi bu sabah da normal kaset test yaptım bişey çıkmadı