Yektek22 canım ben transferden sonra hic kalkmadım ve okadar dinlendim her şeyi olması gerektiği gibi yaptım ki anlatamam. Ve tutmadı, benımle beraber transfer olup diğer gün işe gidip çalışmak zorumda olanlar oldu onların tuttu. Yani tamamen nasip o dakikadan sonra senin yapabileceğin hic bir şey yok biliyorum stresli bir süreç ama sakin ve dingin olmaya çalış. İnsallah hayır haberlerle gelirsin 🤍