Papatyahzl 9 haftalık hamileyim yarın 10 üncü haftaya girecez ama tüm belirtilerim bir anda kayboldu eşim çok evham yapıyorsun diyor ama benim içim hiç rahat değil ne yapmalıyım kızlar ?
deniz_95 Papatyahzl annelik zor haklısın herkeste oluyor aynı şeyler ama kanaman sancın vs yoksa endişe etmene gerek yok canım
Nur124 Korkma canım gidebilir sonra tekrardan daha şiddetli gelebilir içini ferah tut Allah’a dua et birşey olmamıştır hamilelikte bir an bir anı tutmuyor