Seyda16 canım bu ovulasyon testin yumurtlama değil, yumurtlama olması için dediğim gibi çok koyu çıkması gerekiyor, şuanda kürtaj olalı fazla olmadıgı için betan sıfırlanmamıştır çünkü benim kürtajdan sonra 55. Gün hala gebelik testim silik çizgi çıkmıştı biraz sıfırlanması zaman alıyor, adetini gör ondan sonra yumurtlama takibine başlamalısın, benim tavsiyem adet görene kadar korun, rahim kendini ilk adete kadar toplasın 🩷