Herkese merhaba bende burda çoğu pozitif doğum hikayelerini okuyup benimde inşallah böyle geçer diye düşündüğüm bir hamilelik geçirdim ve çok şükür ki rahat bi doğum atlattım. 9. Aya kadar normal doğum gibi ilerleyen süreç bebeğimin makat geliş sebebiyle sezeryana dönmüş oldu. 39+1 de planlı bi şekilde çam sakura devlet hastanesinde doğum yaptım 4. Saatte desteksiz yürüyebiliyordum hiiiç abarttıkları kadar bişey yokmuş boşuna stres yapmayın. Ben sadece beni kan tuttuğu için ilk kalktığımda tansiyonum düştü bayılır gibi oldum ama kalktıktan sonra yürüyüşün ne kadar iyi geldiğini anlayıp hep yürüdüm hastanede. Şuan 5 günlüğüz umarım herkes bebişine sağlıcakla kolaylıkla kavuşur.
Spinal anestezi ile doğum yaptım
Doktor ebe ilgi alaka benim için yeterliydi kişiden kişiye göre değişir beklentiye göre yani
Yine olsa yine orda doğum yapardım boşuna o kadar paralar vermeye gerek yok özel hastanelere bence☺️