6 haftalık hamileyim kanamam oldu acil kadın doğuma gittik duphaston ilaç verildi kullanıyorum tüm gün yatıyorum tualet dışında ayağa kalkmıyorum dün tekrar kanamam oldu tekrar gittiğimde kese gözüküyor kanama alanı yok düşük riski var dediler ilacını kullanmaya devam et ayağa kalkma dinlen dediler ama ilaç etki etmiyor kanamam ara sıra oluyor her günde lekelenmem devam ediyor çok korkuyorum düşük olacak diye