6 saatten fazla yatakta yatılı kalınca kasığımda yoğun bir ağrı oluyor kıpırdayamıyorum kıpırdayıncada tüm vücuduma anlık ağrı giriyor ve geçiyor ama bacaklarımdaki ve kasığımdaki ağrı kalıyor oturma pozisyonuna geçince 10 dk sonra geçiyor ağrısı bunu yaşayan var mı normal mi yada