Arkadaşlar merhaba, ben cumartesi ve pazar günü sınava gireceğim için bebeğimi anneme bırakacağım. Sabah 7de çıkıp akşam 5te anca eve gidebileceğim yol uzak olduğu için. Bu süreçte emziremeyeceğim. Hem göğüslerim ağrıyıp mastit olmasın hemde süt ziyan olmasın diye sağmak istiyorum arabada. Ama bu sütü nasıl saklayabilirim, bozulmaması için ne yapabilirim, veya saklayamaz mıyım, termosum var onda kalmaz mı 4 5 saat bilenler yardımcı olabilir mi