Buse4161 eyb7 hcg yüksekliği bayağı iyiymiş maşallah. 6 haftada kalp atışı var gözüküyordu ama dinleyemedik biz 3.7mm boyutundaydı. Yarın kontrole bi gidelim bakalım inş kalp atışı duycaz boyutuna da bakarız 😅 amin canım amin kucağımıza alacağımız gün gelsin sağlıcakla
eyb7 Buse4161 insallah guzel haberlerini bekliyoruz, ben yurtdisindayim 8 haftadan once gormuyorlar, benim haftaya carsamba olacak ilk kontrol, hayirli haberler insallah hepimize
Mom6535 Canaa yerleşmeye devam ediyordur normal kuzu rahimde yer açılıyor sonuçta için ferah olsun hormonlardan
Esmasin Bende uzun süre oturayım veya o gün gezmeye bir yere gidip yürüyeyim akşamına ve sabahına zehir oluyor kasık ve bel ağrım tüm gün yatırıyor beni 8 haftalık hamileyim benden. Korkuyorum birşey olursa diye mide bulantılarım zaten var hiç birşey yedirmiyor kusuyorum
Cnsudrgc Buse4161 merhaba kontrole gittiniz mi inşallah bir sorun yoktur yorumunuzu görünce bende aynı durumdayım şu an günümüzde aynı o yüzden yazmak istedim
Buse4161 Cnsudrgc gittik canım kalp atışı var ama dinleyemedik cihaz eski diye. Bebek tam haftasında ve sağlıklı 🥰