Mariam1 Fografda çıkmıyor kaset testi yaptım ve çok zor görülür vi çizgi var adet biteli 10 gun oldu hemen çıktı sizce ne yapmalıyım
Cicekbahcesi12 Mariam1 ozel hastanelerin acilleri sadece gebelik icin kan aliyor herhangi bir ozel hastaneye gidip kan verebilirsin canim yada bekleyip iki gin sonra testi tekrarla varsa belirginlesir insallah
Busraseyma Mariam1 bence bekle yalancı pozitif olabilir çünkü 10 gün olmuş adetin biteli yumurtlamanin üstünden en az 12 gün geçmesi lazım diye biliyorum çok zor çıkması
Mariam1 bcmbzz kan acilde almıyor daha dün gittim 2 gün once kaset ve erken gebelik negatif bugünse kast vardı elmide hayal gormediysem var
Cicek_ Cicekbahcesi12 özelde test ne kadar oldu acaba biliyor musunuz. Şehire göre farkeder ama gene de az çok benzer rakamlar olur
nurssmom Mariam1 siz dr.a gidiyormusunuz 18 günde bir oluyorsanız yumurtlamıyor olabilirsiniz. 18 günde bir adet olmanız bir sorun olduğu anlamına geliyor
Mariam1 Mariam1 olmadı ozele giderim ama kaste daha önce bu markalar kuladim hic bise çıkarmıyordu ki gole gibi var telefonda pek çıkmıyor