50 günlük bebeğim var doğduğu günden beri devamlı memede olmak istiyor günde 6 saat ancak uyuyor oda parça parça geri kalan süreçte hep memede tamamiyle emzik niyetine kullanıyor beni. Emzik denedik tutmuyor kucakta durmuyor illa emecek. Eşimde de kısa süre duruyor hemen ağlıyor emmek için. Tuvalete dahi gidemiyorum bu durum normal mi? Ne zaman dış çevreye bakmaya az da olsa vakit geçirmeye başlayacak? Aynı durumu yaşayan var mı?