Ben de öyleydim 65 kiloyla hamile kaldım 61 kiloya düştüm, hiçbir şeyi midem almadı. İlk 3 ay Bebek depodan beslendiği için aşırı yemek yeme ihtiyacı olmasına gerek yokmuş, az ve sık yemeye çalışıyordum. Su bile içsem rahatsız oluyordum ama sonra 4. Ayda iştahım bir açıldı 😀 şu an 36+5 haftalığım 69 kiloyum aklım yiyemediklerimde, o yüzden çaresi sabır ve beklemek, prilam dr diye bi ilaç varmış onu önerdi doktor eczaneden direk alınabiliyor ama kullanmadım ilk aylarım olduğu için