bbsskk kızlar günaydınnn bebeğinize şampuan, nemlendirici, losyon, yağ bunları hangi marka ve neden tercih ettiniz? deneyimlerinizi yazar mısınız
Minnakpopus bbsskk şampuan ve losyon ecowell aldım. Bebek yağı önerilmiyor malesef cildi gözenekleri tıkadığı için
Devran Şampuan Uni baby kullandım dalin sabunla yıkadım valla ben yağ kullandım masajlar yaptım oğluma hiç birşey olmadı onuda dalin kullandım oğlum 6 yaşında tecrubeliyim kızımada kullanıcam gaz içinde acı elma yağı topuk altına ve karnına masaj yapmıştım kızımada yapıcam 23+3 günlük gebeyim
Devran bbsskk gazlıysa alın gaz için kayınvalidem öğretti 3 çocuğunu büyütmüş benim oğlumuda öyle büyüttük kesinlikle tavsiyemdir ama uyarıyım önce çok az sürün hani alerji falan yapmasın bebeğe olasılıklar olabilir
eslene Ben önce ecowellin şampuanını alıp çok memnun kaldım sonra nemlendirici losyon yağ derken hepsini oradan almaya başladım içeriği temiz kokusu hafif ve bebeğimin cildine çok iyi geldi