Laydyg benim çok belirtim vardı ya. Duygusallık ,yorgunluk, açlık, adet olcak gibi kasık ağrısı (adete bir hafta varken ) göğüslerim hemen büyüyor diğer hamiliklerindede böyleydi. Bel ağrısı beyaz akıntı birsürü şey sayabilirim diğer gebeliklerimde böyle değildi bu çok nazlı olucak diyorum