Kızlar selamlar , 36+3 üm bebek 2 haftadır devamlı hıçkırıyor ama çok uzun sürüyor. Yani bi 15 dk sürüyordur belki daha fazla acaba bir sıkıntı mı vardır. İnternette nadir de olsa kordon dolanması falan yazıyor korktum biraz. Zaten son zamanlarda hareketleri çok azaldı ve değişti birde böyle hıökırık olunca çok tedirgin oluyorum 😢