nisoom01 kızlar 34 haftalık hamileyim ve grip oldum burnum tıkalı gece uyutmuyor bende bir burun deliğime 2 kere otrivine sıktım ama internetten bakmak sondan aklıma geldi kullanılmaz yazıyor korktum bende bida sıkmadım bir şey olur mu
Parinas nisoom01 bişey olmaz. Uzun süre kullanımı sıkıntı bağımlılık yaptığı için. Bi daha kullanmazsanız sorun olmaz. Serum fizyolojik kullanmaya çalışın
Rumeysaozcann nisoom01 son2 ay günde en az 3 kere mentollü otrivina kullandım onsuz nefes alamıyordum mecburdum yani doktoruma danışarak aldım doğum yapalı 1 hafta oldu hiç kullanmadım bağımlılıkta yapmamış bende
saglikciaanne nisoom01 hamilelikte c kategorisinde kullanılmaz yani. Bir daha doktorunuzun tavsiye etmediği ilaçların kullanmayın danışarak kullanın . Bisey olmaz bir kere iki puftan Allah’ın izniyle