merhaba anneler size bir şey danışmak istiyorum başına gelen varsa lütfen bana yanıt verebilir mi ilk gebeliğim o yüzden bazı şeyleri bilmiyorum 2 3 gün önceye kadar karnımda tekmeleri belirgin olan bebeğim duruldu çok az tepki veriyo varla yok arası doktora gittim suyunun yeterli olduğunu şuanlık gebelik zehirlenmesi vs olmadığını 1 hafta boyunca tansiyon takibi yapmam gerektiğini söyledi ölçüleri 27+1 di dün gittiğimde bu haftalarda böyle durumlar yaşayan var mı normal mi şimdiden teşekkür ederim