Kızlar bugün 6 aydır gebelik oluşmaması sebebiyle doktora gittim herhangi bir şey varsa geç olmaması için doktorum ultrasonda baktı ve polikistik over olabilir dedi rahim duvarında kalınlaşma var adet olursun yakında dedi sonrasında kilo vermemin daha sağlıklı olacağını bize yardımcı olacağını söyledi son zamanlarda biraz kilo aldım 78 kiloyum boyumda 170 sonrasında sıkıntı olursa elimizden geleni yaparız gerekirse biz çatlatırız yumurtaları önce bi testlerine bakalım tekrar konuşalım dedi reglime 2 gün kaldı ve testler yapmak için reglimin 2 yada 3 . Günü tekrar gelmemi söyledi internetten araştırdığımda rahim duvarı kalınlaşması hamileliktede olabilir diye okudum başına daha önce gelen oldu mu hastaneden geldiğimden beri ağlıyorum reglime 5 gün kala test yaptığımda negatif çıkmıştı idrar testi ve kan falan vermedim