Acemianney Arkadaşlar şuan hamilelik iznindeyim henüz doğum yapmadım bu SGK’nın ücretli izin parası nasıl oluyor şimdiden gidip sgkda birşey yapmama gerek var mı yoksa doğumdan sonra sağ doğum olduğunu bildirmem yeterli mi
Meyra19 Acemianney doktorunuzun verdiği raporu iş yerine verdiğinizde işleme konuluyor doğumdan önce ve doğumdan sonra olmak üzere iki parça halinde alınıyor bebek dogduktan sonra bebek parası için başvuru yapmanız gerekli e devletten de yapabilirsiniz SGK dan da oluyor