bgndgd Kızlar geceleri asla uyuyamıyorum yoğun bi bacak kas ağrısı sürekli esneme ihtiyacı hissediyorum çok kas ağrısı var resmen belli bi pozisyonda beş dk duramıyorum sizde de öyle mi 5 haftalık
Talentedmom bgndgd o haftalarda pek ağrım olmadı 2 Aysan sonra başlamıştı doktoruna sor belki takviye verir
Parinas bgndgd magnezyum eksikliği olabilir. Düzenli maden suyu için geçmezse doktorunuz size magnezyum hapı yazacaktır. Haftamız daha çok küçükmüş ama bu kadar erken ilk defa duydum
mrvess bgndgd 4+5 yeyin ben de aynı şeyi yaşıyorum . Aile hekimim normal bi durum dedi henüz kadın doğuma gitmedim
Parinas bgndgd magnezyum oranı yüksekse sebebi o değil demekki. Başka ne sebeple bacak ağrısı olur onu da bilemedim
BengiK mrvess sizin regl tarihi kacti? Pazartesi degil miydi 146 4+2 olmamiz lazim eger sali ise regl tarihimiz bi daha kan verdiniz mi vercektim once 23 nisan sonra da deprem diye test veremedim merak ettm
mrvess BengiK pazartesiydi evet yanlış yazmışım 4+2 yim şuan bugün kan verdim yarın çıkacak sonucum . Haber veririm size de . Siz ne zaman kan vereceksiniz
BengiK mrvess yani pazartesi verebilirim en erken sali doktora gidecegimden pek bir anlami olmaz. Cumartesi idrar yaparim eger pazartesiden bu yana artis hissetmezsem ozele veririm. Artis gorursem muhtemelen vermeyecegim sali direkt keseye gidecegim
mrvess BengiK kese görünür mü acaba ya çalışıyorum sadece pazartesi boşum . Pazartesi gitsem erken mi olur kese için diye emin olamadım o yüzden kan verdim
Es_Es16 bgndgd canım benimde öyle. 6 haftalık oldum kasığımda yanma ve ağrı var. Senin enfeksiyon da olabilir. O ağrıyı da yaşadım. Acaba tekrarladı mı yine benim bilmiyorum
BengiK mrvess 3 gunde bu artis. Gayet iyi. Cumartesi 1500 pazartesi 3500 civari olur. Pazartesi keseyi gorebilirsiniz. Bir hafta sonra da kontrolde kalp atisini insallahh
Biranne_197 bgndgd ilk zamanlar bende böyle yaşıyordum özellikle sırt ağrısı birinin sırtıma basıp tepinmesini isteyecek kadar ağrı değilde huzursuzluk gibi birşey vardı sonraki haftalarda geçti istersen otururken mutlaka arkana yastık koy hafiflediğini göreceksin :)