Hanımlar sabah 10 da suni sancı almaya başladım 2 cm açıkla yatılım yapıldı. Saat 19 a kadar suni sancı aldım ama acı eşiğim yüksek olduğu için sancı fayda etmedi. Bu sırada açıklık kontrol edilirken rahmin ters donmüş düzeltcez diyip elleriyle bişi yaptılar. Bu işlem gün içerisinde 4 kere oldu sebebi de rahim yukardaymış. Bebek inse sorun olmucak diyolar. Başınıza böyle birşey geldi mi gece 4 gibi fitilli suni sancı denicekler o kadar dayandım son kez bunu deniyim diyorum ama çok canım yanmaya başladı muayene sırasında. Böyle olupta normal dığruan var mı. Lütfen bildiklerinizi paylaşın 🙏🏻