Gizemanne Kızlar reglim 3 gün gecikti test yaptım ilk dakikalarda bu şekilde bir silik belirginlik yoktu 10 dk gibi bir süre sonra çıktı kuruma çizgisi midir
Gizemanne minigimleseruven nimo markası ben de çok güvenemiyorum ama sabah tekrarlayacağım şimdi sabaha kadar uyuyamam heycandan🙃
Siyahbeyaz_ Nimo testiyle pek güvenme kuzum geçen ay başıma geldi erken testlerden hatta. Adetim biteli bı hafta oldu bı yapayım dedim çizgi çıktı 😂 yalancı pozitif çok yaşadım. Awox varsa sizin orda onu dene kuzum inşallah çift çizgi olur.
minigimleseruven Siyahbeyaz_ Awox erken gebelik testi gerçekten şaşmıyor 🤌🏻 bende adetime iki gün kala o testle öğrendim
Siyahbeyaz_ minigimleseruven Ayy maşallah ya. Eskiden testler böyle yaniltmiyodu herşey hile olmuş valla.Bizim eczanelerden awox marka gelmiyor malesef her ay kan vermekte istemiyorum bakalım bu ay saldım yapmicam 🙈