Kizlaar merhaba 29+3 haftalık gebeyim sabah yoğun kanamayla.uyandim akşama kadar doğum hanede nst bağlı tutuldum kanama sebebi plesenta gorunuyor epey azaldı ama tamamen kanama kesilmez ise doğum yapacağım çok korkuyorum ilk doz ciğer geliştirici yapıldı ikinci dozu ysrin öğlen yapılacak lütfen dua edin bebeğim 1216 Gr bikac hafta daha dayanalim inşallah