Kızlar 6+3 haftalık hamileyim gebeliğimi ilk öğrendiğimde gerekli bütün kan teslerini yaptırdıktan sonra kan uyuşmazlığı çıktı
Sonra doktorum kan uyuşmazlığı için tekrar kan tahlili istedi onu da bugün yaptırdım ama sonucum geç çıktı şimdi e nabizdan baktım sonucum negatif birazda araştırdım googleden sizce ne demek bu durum resim ekliyorum

