Marsilyasabunu Kesinlikle yürüyüş derim yürüyüş bu işin ilacı, ben kahve makinamı götürmüştüm bol sade Türk kahvesi içtim aşırı iyi geldi. Ağrım olduğu vakit hemen kalkıp yürüdüm. Kendimi ay ağrım var yatayım diye zorlamadım.Bu işlerde psıkolojiyi yönetmekte çok önemli.Gececeğini bilerek hareket edersen vücudun da sana destek oluyor olumlu yönde o yüzden psikolojin sağlam gir doğuma kolay doğumlar diliyorum 🙏