Tlaytas Kizlar 22+3 günlük hamileyim bugun cok bel agrim vardı özel hastaneye gittim rahim agzini 22 ölçtü egitim arastirmaya sevk etti bu haftada dikis atilir mi sizce ne gibi müdahale olur
Alp-oyku123 Tlaytas canim bilgim yok ama senin rahim agzi kisaligin vardi dimi oyle hatırlıyorum.uzme kendini stres daha çok tetikliyor.igne ilaç kullanıyor muydun
Muwahhide Tlaytas canım önce sakin olmalısın , stres yapma , haftan çok geç değil , bana 21 . Haftada serklaj yapıldı 31. Haftanın içindeyiz şükürler olsun. Umudunu kaybetme , dinlenmene bak , geçicek inşallah. 🙏
Evinaram Tlaytas bu haftada yapılıyor diye biliyorum bende de kısalık var yatarak fitil kullanarak 31+5 oldum bugün yine ölçtü 28 mm olmuş sürekli değişiyor
Alp-oyku123 Tlaytas bende de var rahim agzi kisaligi ama serklaj ile ilgili bilgim yok canım.gun gün serklaj diye bir yer var oray yaz istersen çok daha bilgili arkadaşlar var orada.Allah c.c yardimcimiz olsun hepimizin stresten uzak dur canim
Tlaytas Alp-oyku123 Muwahhide Evinaram simdo egitim ve arastirmaya geldim burdada 28 ölçtü anlamadim idrar verdim onu bekliyorum
ZCandan Kizlar bebegin rahim agzina yakin olmasi tehlikeli mi 16 haftalik hamileyim bende bilgisi olan yazsin lutfen 😣
Alp-oyku123 Tlaytas cok sukur canim 22 ye gire guzel deger.anlık değişen birşey diyorlar bu rahim boyu icin.sikisiklik falan etkiliyor mu acaba.idrar neden verdin canım.
Tlaytas Alp-oyku123 bilmiyorum ki doktor istedi onun sonucunu bekliyorum. Bu kadar cabuk uzayabilir mi ki ya 1 saat anca vardir arasinda
Alp-oyku123 Tlaytas onu bilmiyirum ama sabah aksam farkli cikanlar olmus oyle yazmışlardı.ben haftalık gidiyorum canım 3 olarak çıkıyor benimki.bu hafta bakalım inşalalh uzamıştır diye dua ediyorum bende haftam küçük çünkü.karindan ölçtü ikiside doktorda dimi