Ay kızlar artık sinirden oturdum ağlıyorum. 33+1 deyim. Nefes darlığı hep vardı ilk hmaileliğimde de olmuştu ama şu son 3 gündür uyku uyumayı unuttum resmen yarı oturur pozisyonda uyumaya çalışıyorum delireceğim. Gözlerimi açamıyorum uykusuzluktan gözlerim yanıyor ama nefessizlikten kalkıyorum hemen aklımı delireceeeğiimm ooff 😭😭😭😭