Merhabalar🥰 28 haftalık hamileyim. 2. Gebeliğim ilki sezeryandı doktorumun isteğiyle çatı uyumsuzluğumdan dolayı. bu gebeliğimde başından beri devlette gittiğim doktor sezeryan doğumdan bir kuruş kazanmadığını üstüne ceza yediğini ve çok dolu olduğu için beni alamayacağını söyledi. Büyük bir şok yaşadım. Sabahtan bu yana okadar kötü hissediyorum ki kendimi. Böyle birşey yaşayan var mı ?