tazeannesese her sabah onun varlığını hissederek uyanmak bana güç veriyor yemin ederim
Rabbim bütün isteyene nasip etsin
Bekleyene de güle güle kavuştursun
Benim tansiyonum hep 12/7 dir 14/9 gebelikte sıkıntı çok şükür protein kaçağı yokmuş
Dikkat etmeye çalışıyorum ağırlaştım miskin kedi gibiyim😅
İlk bebiş diye eksikleri düşünüyorum aman diyorum sonradan telaş olmasın
Şuan 32.haftayi geçiyoruz çok şükür ortalama 38.haftada alır gibi düşünüyorum daha doğumu konuşmadık doktorumla
Aşırı heyecanlıyım,korkuyorum yetememekten ona doğru şekilde bakamamaktan,bilinçsiz olmaktan her şeyden korkuyor insan🥲
Sende dikkat et zor hamilelik geçiriyorsun sende benim gibi
Yat dinlen inşallah sağlıkla kavuşuruz bebişlerimizeee