Ben 33 haftadayım, 2 kez kanda düşük çıktı kan değerlerim anemi dedi doktor, zaten gebelikte anemi normalmiş ama tedbir açısından damardan demir takviyesi yapıldı yatış verilip. İlaç adı Inferject. 2 tane 1 gün yapıldı diğer hafta da 1 tane yapıldı. Ama pahalı biraz 500₺ tanesi. Doktor yazsa da fark çıkıyor