MerveDeyerli Benim gebelikten sonra akıntım gün be gün artmaya basladi suan 24uncu haftadayim hamilelikte normal dedi doktor ama yine de sizlere sormak istedim 😞
deryakrgz MerveDeyerli şeffaf ve kokusuzsa korkmayın bende de oluyor zatenn bazen süt kesiği gibi de oluyor..
Han23 MerveDeyerli 32 deyim ilk haftalardan beri var. Şeffaf,beyaz,sarı bazen su gibi. Bi kere mantar oldum sonra geçti. Kaşıntı koku yanma vb belirtiler yoksa doktor normal karşılıyor genelde. Bir sıkıntı yaşamadım şuana kadar.