Ay inanılmaz herkesin yorumlarına şok oldum yani. Doktorların asla yemeyin dediği ne varsa yiyormuşsunuz hanımlar. Bir kere zaten noodle normalde de asla yenmemesi gereken iğrenç bir şeydir Dünyanın en sağlıksız şeyi olabilir. Bir de diğer yazdığınız şeylere çok şaşırdım sakatat falan bunlar kesinlikle yasak olan şeyler doktor bunları boşuna söylemiyor bize. Zaten her şeyi kendi bildiğiniz gibi yapacaksanız doktora gitmenize hiç gerek yok bence